Alpe d'HuZes/Mathijs Douwe Team

Ter nagedachtenis aan Mathijs, 18 mei 2008 op tien-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een hersentumor.





dinsdag, januari 30, 2007

Dinsdag, dag 19




Heel kort interview met Mathijs (wat wel aangeeft dat ' ie weer in betere doen is/komt. Anders werkt ' ie niet mee): "Ik was vanmorgen niet zo lekker. Een beetje misselijk. En mijn slokdarm die brandde. Toen ik had geslapen was het wat beter. Ik heb vandaag heel veel post gehad. Verder weer ik niet zo veel."

De muur begint inderdaad vol te raken met kaarten. Vandaag waren het er 12! Verder gaf ook de prik vanochtend aan dat Mathijs nu echt uit aplasie is. Morgen komt de dietiste langs om te praten over hoe ze de afbouw van de voeding via het infuus denkt aan te gaan pakken. Wij willen natuurlijk maar 1 ding weten: hoe lang gaat dat duren?